Új étkezők jelentkezése az étkeztetési rendszerbe
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező
Sikeres jelentkezés!
Szülők tájékoztatása
Tájékoztatás
a közétkeztetés térítési díjának befizetésével kapcsolatos változásokról
Tisztelt Szülő!
Tájékoztatjuk, hogy továbbfejlesztésre került a közétkeztetés elektronikus nyilvántartási és lemondási rendszere, az iMenza. A fejlesztések eredményeként korszerű, költséghatékony és kényelmes számlázási és fizetési rendszer került bevezetésre.
Az Ön által kitöltött nyilatkozat alapján az iMenza rendszerben hozzáférhető számla alapján tudja kiegyenlíteni az esedékes térítési díjakat. (Emellett továbbra is ellenőrizheti korábbi számláit, befizetéseit, használhatja a lemondó funkciókat.)
A kiegyenlítendő számlákat a rendszerbe bejelentkezést követően az „Egyenleg” menüpont alatt, (ha több gyermeket is rögzített, a megfelelő gyermek kiválasztását követően gyermekenként) találja meg. A legfelső sorban választhatja ki az aktuális, kiegyenlítetlen számláját, melynek státusza „Fizetésre vár”.
Kérjük, szíveskedjen az értesítőben, illetve a számlán feltüntetett fizetési határidőig a számla kiegyenlítéséről gondoskodni.
Az esedékes térítési díjakat az alábbi fizetési módokon egyenlítheti ki:
1. Webes bankkártyás fizetés
A szülők - az eddigi egyéni banki átutalás mellett – az iMenza rendszerből indított kényelmes és biztonságos webes bankkártyás fizetéssel is kiegyenlíthetik.
A webes bankkártyás fizetés előnye, hogy a webes bankkártyás fizetés során a fizető felet nem terheli költség, sőt, egyes kártyatípusok esetén - a kártyát kibocsátó bank üzletszabályzata által a vásárlások után járó - visszatérítés is megilletheti (ennek mértékéről szíveskedjen a bankkártyát kibocsátó pénzintézet vonatkozó üzletszabályzatában tájékozódni). A rendszer a fizetéshez szükséges összes adatot automatikusan kitölti (a bankkártya adatok kivételével), ezért az átutalásnál nem csak kényelmesebb, de kiküszöbölhetőek a téves utalások is.
Az iMenza a Raiffeisen Bank bankkártyás fizetési partnere, a SIX Payment Services (Europe) S.A. Magyarországi Fióktelepe (1117 Budapest, Budafoki út 91-93. C. ép. fszt.) által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. Az iMenza oldal csak az étkezéssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a fizetési szolgáltató pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat, továbbá a felhasználó által a fizetési tranzakció visszaigazolásához megadott nevet és email címet. Az iMenza weboldal szolgáltatásai kizárólagosan biztonságos HTTPS kapcsolaton keresztül érhetőek el. A fizetőoldal adattartalmáról a weboldal nem értesül, azokat csak a fizetési szolgáltató érheti el. A fizetési szolgáltató a tranzakció eredményéről a fizetést követően az iMenza weboldalt tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az TLS 1.1 vagy TLS 1.2 titkosítást. A kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján.
2. Egyéni átutalás
Továbbra is lehetőség van az esedékes számla egyéni banki átutalással történő kiegyenlítésére. Ebben az esetben kérjük, hogy a bankján keresztül indított (elektronikus vagy papíros) átutalásának közlemény rovatában pontosan tüntesse fel az esedékes számla sorszámát és a gyermek nevét, annak érdekében, hogy befizetése beazonosítható legyen. Kérjük, hogy minden esetben a számla pontos összegét utalja.
Jogosult:
Budapest Főváros II. Kerületi Önkormányzat
Számlavezető bank:
Raiffeisen Bank Zrt.
Bankszámla száma:
12001008-00201761-04300000
3. Bankkártyás fizetés
Közétkeztetési ügyfélszolgálatunkon az esedékes számla bankkártyával személyesen is kiegyenlíthető munkatársaink közreműködésével, bankkártya elfogadó terminálon keresztül. (1025 Budapest, Felső Zöldmáli út 128-130.)
4. "Sárga csekkes" fizetés
Amennyiben az elektronikus fizetési módok alkalmazása során technikai vagy egyéb problémája merülne fel, a közétkeztetési ügyfélszolgálatunkon átvehető postai készpénzátutalási megbízás („sárga csekk”) befizetésével is kiegyenlítheti az esedékes térítési díjat.
A térítési díj összegét havonként előre, a számla értesítőben megadott fizetési határidőig szükséges megfizetni.
Étkezés biztosítása kizárólag a kiegyenlített számlák alapján lehetséges. Felhívjuk a figyelmet, hogy a kiegyenlítetlen számlák a hónap végén sztornózásra kerülnek, a rendelés törlődik és a gyermek közétkeztetési szolgáltatást az érintett hónapban nem tudja igénybe venni.
Nemfizetés miatti pótmegrendelésre nincs lehetőség. Pótmegrendelés leadására kizárólag hónap közben érkező (pl. iskolát váltó) új étkezők esetében van lehetőség.
Kérjük, vegyék figyelembe, hogy továbbra is kizárólag az étkezési napot megelőző munkanap 9:00 óráig lehet érvényesen lemondani étkezést. Egyúttal kérjük, hogy amennyiben gyermekük a már befizetett időszakban nem fogja igénybe venni a közétkeztetést, szíveskedjenek az iMenza rendszerben, illetve e-mailben vagy telefonon lemondani azt. A le nem mondott étkeztetés mind a szülőknek, mind az Önkormányzatnak veszteséget okoz, ezért közös érdekünk és egyben kötelességünk az ebből eredő veszteségek lehetőség szerinti csökkentése.
A fentiekkel kapcsolatos esetleges kérdései esetén készséggel állunk szíves rendelkezésükre közétkeztetési ügyfélszolgálatunkon:
Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje:
hétfőtől csütörtökig 07:00-16:00 óráig,
pénteken 07:00-12:00 óráig
Ügyfélszolgálat címe:
1025 Budapest, Felső Zöldmáli út 128-130.
e-mail:
etkeztetes@vf2.hu
telefon:
06-1-491-0580
A https://www.bp2.imenza.hu/ weboldalon keresztül megrendelt közétkeztetési szolgáltatás igénybevételeinek feltételeit, a felek jogait és kötelezettségeit a https://www.bp2.imenza.hu/ weboldalon közzétett Általános Szerződési Feltételek tartalmazza.
Budapest, 2018. január 16.
Tisztelettel:
II. Kerületi Városfejlesztő Zrt.